Karting

NKA RULES- modified for Corporate Games

REGULATION

Contestants can sign up at Grand Prix and/or Endurance challenge.

Grand Prix: formed out of series and finals. Up to 10 carts on the track. Competitors will race a minimum of 3 laps. 

Endurance challenge: Team challenge that takes an hour. A team has 4 persons. The pilot will be changed at 12-15 minutes. The winner of each of the series participates in the final.

EQUIPMENT

Karts and helmets are provided by the organizers. Electronic time keeping.

Karting

REGULAMENT PARTICULAR

Statutul concursului: Corporate Games Romania editia 2017.

ORGANIZATOR: Corporate Games Romania si AMCKART Tunari Ilfov

Concursul se desfăşoară cu respectarea prevederilor din:

- Codul Sportiv Internaţional FIA (CSI-FIA),

- Regulamentul Internaţional de Karting,

- Regulamentul Sportiv Naţional de Karting (RSNK),

- Prezentul Regulament Particular.

DATA ŞI LOCUL DESFĂŞURĂRII:17 iunie 2017, pe pista AMCKART Tunari Ilfov

Lungime pista: 1243 m, latime 8-10 m, sensul de parcurgere: invers sensului acelor de ceas. Planul circuitului omologat de FRK si CIK-FIA este publicat pe site: www.frk.com.ro .

PANOUL OFICIAL DE AFIŞAJ: Paddock – zona parcurilor.

ARBITRI:

Director concurs karting    Calin HERASCU

Cronometror Şef                Dragos DUMITRESCU

Secretar concurs               T.B.A.

STARTER                          T.B.A.

Şef traseu                          Florin BALACEANU

Arbitri traseu                      Cristian BALACEANU

                                           Florin DOROBANTU

                                           Alin Madalin PELIN

Catalin PREDA

Eduard PREDA

Andrei STEFAN

BRIEFING: pentru toţi piloţii validați, participanți în concurs :

Scop: să se reamintească piloţilor noţiunile de securitate generală şi specifice circuitului utilizat, precum și punctele importante din Regulamentul Particular al concursului.

Prezenţa la Briefing este obligatorie si va fi facuta pentru 2-4 grupe de piloti.

 

PREZENTAREA PILOȚILOR:

Componenta grupelor de piloti pentru manse va fi afisata vineri la Supercentru inainte de ziua concursului.

Pilotii participanti in finala vor fi prezentati inainte de startul in mansa finala.

AFIŞAREA CLASAMENTELOR PROVIZORII: după terminarea fiecarei manse.

TIMP PENTRU CONTESTAŢII: 15 minute după intrarea în parcul închis a ultimului kart.

AFIŞAREA CLASAMENTELOR DEFINITIVE:la 20 minute după încheierea tuturor manselor.

 

 

Karting Bucuresti 2017

 

Concept

Corporate Games Romania, parte a sistemului de competitii sportive Corporate Games Worldwide, atrage intr-o manifestare sportiva unica participanti din cadrul companiilor din Romania si alte tari, indiferent de forma de organizare juridica, numar de angajati, etc. Conceptul nostru este “Open to all for the benefit of all!” si se bazeaza pe caracterul de incluziune a tuturor categoriilor sociale, persoane cu dizabilitati, fara nici o discriminare referitor la sex, religie, etc.

1. Participantii

Au calitatea de participanti in Corporate Games orice persoane care sunt inscrise in competitie de catre companie, fie angajati, parteneri de afaceri, clienti, furnizori, fosti angajati, actionari sau administratori.

NU pot participa la competitie jucatorii profesionisti, care sunt legitimati la Federatie la momentul desfasurarii competitiei. Participantii inscrisi vor fi verificati in baza informatiilor de identificare cerute in Formularele de inregistrare, iar cei confirmati de Federatie vor fi exclusi, fara returnarea taxei de participare.

In lotul companiei pot fi inclusi antrenorul, maseurul sau managerul. Acestia vor plati taxa de participare si vor avea acces in zona de desfasurare a competitiilor, pe baza ecusonului de participare. Toti participantii trebuie sa poarte ecusoanele la intrarea pe teren si in afara lui. Organizatorii isi rezerva dreptul de a solicita in orice moment prezentarea actului de identitate al jucatorilor, pentru indepartarea oricarei suspiciuni.

2. Oficialii

2.1. Arbitri

Toate competitiile din cadrul Corporate Games beneficiaza de arbitraj profesionist.

2.2 Observatorul

La toate competitiile din cadrul Corporate Games reprezentantul Sport Award de la masa oficiala este autoritatea suprema in privinta organizarii. Acesta vegheaza asupra bunei desfasurari a competitiei si ia masurile necesare inaintea, in timpul si dupa desfasurarea competitiei, in cazul aparitiei unor probleme organizatorice sau a unor abateri de la prezentul regulament.

 

2.3 Comitetul de conducere

Comitetul de conducere este forul suprem al Corporate Games, deciziile acestuia fiind definitive si irevocabile.

Comitetul de conducere intruneste Comisia de disciplina, insarcinata cu analizarea tuturor abaterilor disciplinare savarsite cu prilejul desfasurarii competitiei, pe teren si in afara acestuia, a sesizarilor, reclamatiilor si cu dictarea sanctiunilor, in conformitate cu prezentul regulament. Hotararile Comitetului de conducere, referitoare la sanctiuni sau la eventuale modificari de regulament, vor fi comunicate in cel mai scurt timp managerilor echipelor.

3. Desfasurarea competitiei

Concurentii care nu au mai participat la competitii pe circuitul de karting AMCKART, sunt sfatuiti de echipa organizatorica sa parcurga cel putin o mansa de acomodare cu kartul de 6,5 CP, inainte de a pilota kartul de 13 CP.

3.1 Karturile

Karturile vor fi alese prin tragere la sorti de catre fiecare pilot.

NICIO SCHIMBARE NU POATE FI FACUTA, O DATA CE KARTURILE AU FOST TRASE LA SORTI.

Orice problema mecanica este responsabilitatea organizatorului si este inclusa in contractul de inchiriere, in afara de cazul in care problemele mecanice sunt rezultatul unui accident.

Se vor folosi numai anvelope slick puse la dispozitie de catre organizatori.

3.2 Format competitie

1. Concursul de viteză pe circuit sau Grand Prix. Concursul va avea mai multe manse de calificare si o mansa finala. Pentru mansele de calificare, criteriul de departajare va fi cel mai bun timp obtinut pe un tur de circuit. In finala, criteriul de clasificare este ordinea relativă a piloţilor la trecerea liniei de sosire, în funcţie de numărul de tururi încheiate de fiecare pilot în parte, după parcurgerea distanţei prevăzute, de către primul sosit.

2. Concursuri de anduranţă - în care criteriul de clasificare este numărul absolut de tururi efectuate în timpul prevăzut. La aceste concursuri participă echipaje formate din patru piloţi care se schimbă între ei la conducerea kartului. Se desfăşoară într-o singură manşă de minimum 60 minute.

Pneurile si rezervorul de combustibil vor fi verificate in prezenta capitanilor de echipa si a arbitrilor atat la inceputul zilei de concurs cat si dupa desfasurarea a cel putin 3 grupe.

A. Grand Prix

Se vor organiza grupe, de regula de cate 8 piloti.

In mansa finala se vor califica 8 piloti, care au cei mai buni timpi in ordine crescatoare, din numarul total al pilotilor care au efectuat cel putin un tur de cronometru.

Sistemul de cronometraj va fi in concordanta cu specificatiile Federatiei Romane de Karting, fiind electronic, cu senzori individuali.

Se ia in considerare cel mai bun timp realizat intr-una din ture, pe durata celor 10 minute acordate pentru fiecare grupa de piloti. In caz de egalitate se ia in cosiderare al doilea cel mai bun timp pentru departajare, etc.

In mansa finala, in functie de timpii obtinuti in mansa de calificare, concurentii vor fi asezati in pregrila, iar distanta parcursa pana la linia de start este considerata tur de incalzire. In timpul turului de incalzire este obligatorie pastrarea ordinii in care s-a plecat depasirea fiind strict interzisa. Orice kart care nu-si pastreaza pozitia in timpul turului de incalzire va fi retrogradat pe ultima pozitie a grilei de start.

Prima pozitie pe grila de start este situata in partea stanga a pistei.

B. Anduranta

Se vor crea echipe cu 4 piloti iar acestia se pot schimba intre ei cat de des doresc cu conditia ca timpul total petrecut de fiecare pilot pe pista sa fie de minim 10 minute. In cazul in care un pilot nu va petrece pe pista acest timp, echipa sa va fi penalizata cu 1 minut pentru fiecare minut in minus care nu a fost petrecut pe pista. O data schimbat, pilotul trebuie sa ia o pauza de 10 minute inainte de a porni din nou in cursa.

Schimbarea pilotilor se va desfasura in urmatoarele conditii:

• iesirea pilotilor de pe pista se va face prin breteaua situata la capatul liniei drepte semnalizand cu mana dreapta ridicata

• kartul va fi adus cu viteza redusa in zona delimitata echipei respective din grila

• schimbarea se va face pe partea dreapta sau stanga a zonei boxelor.

• revenirea pe pista se va face numai in momentul in care reprezentantul organizatorului aflat la intrarea in pista semnalizeaza faptul ca aceasta se poate face in conditii de siguranta

In cazul aparitiei unei defectiuni tehnice care impiedica concurentul sa continue cursa in conditii normale, acesta este obligat sa ramana in kart si sa semnalizeze acest lucru prin ridicarea mainii. In cazul unei defectiuni care nu poate fi remediata in timp util un alt membru al echipei va pleca cu kartul de rezerva din grila.

3.3 Desfasurarea cursei

Grila de start

A. La sfârşitul ultimei manşe cronometrate, lista piloţilor calificaţi pentru mansa finala va fi publicată oficial împreună cu grila de start.

B. Numai piloţii aflaţi pe această listă vor fi autorizaţi să ia startul în manşa finală.

C. Orice pilot care este în imposibilitatea de a lua startul din oricare motiv şi care nu poate să-şi pună kartul în funcţiune pentru a lua startul, trebuie să anunţe oficialul responsabil de la pregrilă care îl va înştiinţa pe Directorul de concurs.

D. Grila de start din mansa finala va fi întocmita pe baza timpilor cei mai buni realizaţi de fiecare pilot în timpul manşelor cronometrate. Dacă unul sau mai mulţi piloţi au acelaşi timp realizat, ei vor fi departajaţi de cel de-al doilea timp realizat, etc.

E. Pilotul aflat în fruntea grilei va avea dreptul de a-şi alege amplasamentul pole position (pe partea dreaptă sau pe partea stângă a pistei), cu condiţia să-l înştiinţeze pe Directorul de concurs de îndată ce a ajuns în pregrilă. Această alegere va modifica numai prima linie a grilei, fără a afecta pe ceilalţi piloţi.

F. Accesul la pregrila va fi oprit cu 5 (cinci) minute înaintea orei prevăzute de plecare în manşa. Orice kart care nu şi-a ocupat poziţia pe grila de start, nu-şi va putea ocupa locul prestabilit decât în condiţii excepţionale, apreciate ca atare de Directorul de concurs.

G. Orice pilot prezent pe grila de start înainte de termenul de închidere al grilei va fi considerat că are dreptul să ia startul în manşă.

Startul

Startul se va da cu semafor electric sau drapel naţional iar la manşele cronometrate cu fanion verde.

Startul va fi de pe loc, grila fiind constituită din două şiruri de karturi.

La încheierea turului de formare, piloţii ȋşi vor ocupa locul pe grila de start, în timp ce Directorul de concurs sau Directorul de manşă se găseşte pe linia de start cu Steagul roşu ridicat. Toate luminile semaforului vor rămâne stinse până ce ultimul kart va lua loc pe grilă.

Un pilot întârziat are posibilitatea de a-şi relua locul din grilă până în momentul în care lumina roşie a semaforului este aprinsă. Pentru reluarea locului din grila de start trebuie utilizată numai pista de concurs.

Când toate karturile vor fi imobile pe grilă, un comisar de traseu va prezenta un drapel verde în spatele grilei. Directorul de concurs sau Directorul de manşă şi comisarul vor elibera împreună pista iar piloţii se vor găsi atunci la ordinele Directorului de manşă.

Acesta va iniţia secvenţa de aprindere automată a celor 4 lumini roşii (secvenţă ce durează 4 sec.). Startul va fi considerat dat la stingerea luminilor roşii comandate manual de Directorul de manşă sau Directorul de concurs oricând în următoarele 2 secunde de la aprinderea ultimei lumini roşii.

Dacă Directorul de manşă (starter) sau Directorul de concurs, nu este satisfacut de procedură va aprinde lumina galbenă, care semnifică, că trebuie efectuat un tur de formare suplimentar.

Dacă un pilot nu poate lua startul este obligat să rămână în kart şi să semnalizeze aceasta prin ridicarea unui braţ. In acest caz poate fi acordat un tur de formare suplimentar. Pilotul care nu a putut lua startul are dreptul de a-şi reporni kartul prin mijloace proprii, după ce plutonul a părăsit grila. El nu are voie sa ȋşi reia locul ȋn grilă şi va pleca din spatele acesteia. Locul rămas liber nu va fi ocupat de alți piloți.

In timpul turului (tururilor) de formare este interzis să se efectueze simulări ale startului.

Sosirea

Semnalul de sfârşit de manşă va fi dat pe linia de sosire cu steagul şah, imediat ce kartul conducător (aflat la conducerea plutonului) a parcurs fie distanţa integrală prevăzută, fie cea mai mare distanţă in timpul alocat manşei.

După ce au primit semnalul de sfârşit de manşă, toate karturile vor merge direct în Parcul Inchis, fără să se oprească şi fără asistenţă (cu excepţia celei date de comisarii de traseu, dacă este necesar)

Orice kart care nu poate ajunge în parcul închis prin mijloace proprii va intra sub supravegherea comisarilor, care vor veghea ca acest kart să ajungă în Parcul Inchis în siguranţă.

Pentru ca sosirea să fie valabilă orice pilot trebuie să treacă peste linia de sosire aşezat la volanul kartului său.

Semnalizări

* La orice concurs de karting dreptul de a semnaliza îl au numai oficialii desemnaţi în acest scop. Aceştia folosesc fanioanele specifice descrise mai jos, precum şi panouri indicatoare şi semafoare electrice.

*Semafoarele utilizate sunt:

• Semaforul pentru start – cu patru coloane a cate doua luminii rosii şi o coloana cu doua lumini portocalii;

• Semaforul pentru start anticipat – coloana de doua luminii intermitente portocalii in semaforul principal si o coloana de doua luminii intermitente portocalii montata la primul viraj de dupa start in dreptul axului liniei drepte

Semnificaţia fanioanelor

Drapel Naţional: utilizat în mod normal pentru startul în manşă. Semnalul de start în manşă va fi dat prin coborârea drapelului iar în ceea ce priveşte startul de pe loc, el nu trebuie ridicat deasupra capului înainte ca toate karturile să fie oprite pe grilă şi în nici un caz mai mult de 10 secunde. Acest drapel va fi utilizat în condiţii deosebite (când semaforul electric nu funcţionează) şi pentru manşele de calificare.

Fanion şah agitat. Semnifică sfârşitul unei manşe de antrenament sau de concurs.

Fanion galben: este un semnal de pericol şi va fi prezentat piloţilor în două moduri:

-un singur fanion galben agitat: încetineşte, este interzis să depăşeşti, fii gata să schimbi direcţia. Există un pericol pe marginea sau pe o parte din pistă.

-două fanioane galbene agitate: încetineşte, este interzis să depăşeşti, fii gata să schimbi direcţia sau să opreşti. Un obstacol obturează total sau parţial pista.

Fanioanele galbene vor fi arătate numai la postul comisarilor de traseu aflat imediat înaintea locului periculos. Depăşirile sunt interzise numai între primul fanion galben agitat şi fanionul verde afişat după incident.

Fanion verde: trebuie să fie prezentat pentru a indica că pista a fost degajată şi va fi prezentat agitat la postul de supraveghere aflat după cel unde sau utilizat unul sau două steaguri galbene. Poate fi de asemeni folosit la startul în turul de încălzire sau în şedinţele de antrenament, din ordinul Directorului de concurs.

Fanion roşu: trebuie să fie agitat pe linia de start si apoi la toate posturile din traseu când s‑a decis oprirea manşei. Pentru închiderea pistei el poate fi folosit numai de Directorul de manşă sau de Directorul de concurs.

Fanioane de atentionare individuala, aratate imobil, însoţite de un panou negru pe care se va nota cu alb numărul pilotului în cauză. Ele pot fi arătate şi în alte locuri în afara liniei de start-sosire dacă Directorul de concurs consideră aceasta necesar.

Fanion negru: se utilizează pentru a informa pilotul în cauză că trebuie să se oprească şi să ducă imediat kartul în parcul închis. Decizia prezentării fanionului negru este de competenţa exclusivă a comisarilor sportivi iar echipa în cauză va fi informată imediat despre aceasta.

Fanion negru cu disc portocaliu (cu diametru de 40 cm.): se utilizează pentru atenţionarea unui pilot că la kartul său au apărut defecţiuni tehnice care constituie pentru el sau ceilalţi piloţi un pericol şi că trebuie să se oprească în turul următor în zona (de reparatii rapide) special amenajată pentru remedieri. Pilotul poate continua cursa după remedierea defecţiunii. Excepţie face ultimul tur, ȋn care nu se mai arată acest steag.

Fanion format dintr-un triunghi negru şi unul alb unite pe diagonală: se utilizează printr-o singură prezentare, impreună cu panoul de afişaj. Constituie un avertisment arătat pilotului în cauză pentru comportament nesportiv.

Incidente

“Incident” semnifică un fapt sau o serie de fapte implicând unul sau mai mulţi piloţi sau orice acţiune a unui pilot adusă la cunoştinţa Directorului de concurs sau notată şi trimisă Directorului de Concurs (DC) pentru anchetare care au :

- provocat oprirea unei manşe aplicându-se art. 142 al Codului ;

- violat prezentele prescripţii sau Codul ;

- anticipat startul;

- ignorat semnalizarea cu fanioanele;

- obligat unul sau mai multe karturi să ia un start fals;

- cauzat o coliziune;

- condus la ieşirea de pe pistă a unui pilot;

- obstrucţionat depăşirea sa de către un alt pilot;

Directorul de Concurs va decide în urma unui raport dacă un pilot (piloţi) este/sunt angrenat (angrenaţi) într-un incident; el (ei) nu va (vor) putea părăsi circuitul fără acordul lui .

Directorul de Concurs trebuie să aplice o penalizare de 10 sec. oricărui pilot care a provocat un incident. Dacă incidentul are loc în timpul unei manşe de cronometrare, el trebuie să anuleze cei mai buni 3 timpi realizaţi în manşa respectivă. Totodată, ţinând cont de gravitatea incidentului, el va putea să înlocuiască penalizarea de timp de 10 sec. cu o sancţiune din cele prevăzute în art. 153 din Cod.

3.4 Schimbarile

Dupa inregistrarea la Supercenter nu este posibila schimbarea componentei echipelor sau a probelor la care un participant este inregistrat.

3.5 Suporterii

Suporterii au acces gratuit in zona destinata publicului.

3.6 Echipamentul si uniforma

Organizatorii pun la dispozitie casti de protectie, care sunt obligatorii pe intreaga durata a cursei.

3.7 Asistenta medicala

Participantii beneficiaza de asistenta medicala in timpul intrecerii.

Prin prezentul regulament, conducerea competitiei le aduce la cunostinta participantilor inscrisi necesitatea efectuarii de catre acestia a unui control medical periodic si a unuia inainte de a participa la competitie, riscul neefectuarii acestor controale medicale revenindu-le in totalitate.

 

4. Sistemul competitional

4.1 Clasamentele

Timpul inregistrat de participantii la probele individuale, sau numarul de ture realiizat in 60 de minute la proba pe echipe, sunt criteriile pentru realizarea clasamentelor finale.

Se vor publica clasamente separate pentru fiecare categorie de concurs.

4.2 Criteriile de departajare,

In caz de egalitate se vor acorda medalii/puncte tuturor celor clasati la egalitate.

4.3 Medalii

Echipele si participantii clasati pe locurile I, II si III vor primii medalii, in cadrul unei ceremonii de premiere. Vor fi medaliati toti membri echipei de la anduranta.

4.4 Trofee

Participantii clasati pe primele 8 locuri aduc puncte pentru compania pe care o reprezinta.

Pentru clasarea pe locul I firmele vor primi 8 de puncte, pentru locul II 7, pentru locul III 6 si asa mai departe pana la locul VIII care va primi 1 punct.

Pe baza numarului total de puncte realizat de echipa (sau echipele) din competitie se realizeaza clasamentul pe firme.

Firmele vor fi incadrate in Divizii, dupa numarul de participanti inscrisi, astfel : Divizia 1 , de la 1 la 5 participanti, Divizia 2 de la 6 la 10, Divizia 3 de la 11 la 20, Divizia 4 de la 21 la 50, Divizia 5 de la 51 la 100, Divizia 6 de la 101 la 150, Divizia 7 de la 151 la 200 si Divizia 8 peste 200 de participanti. In cadrul fiecarei Divizii se va acorda Trofeul Diviziei respective firmei care acumuleaza cel mai mare numar de puncte.

Pe baza numarului de puncte obtinut de fiecare firma se realizeaza clasamentul pe divizii. Castigatorul primului loc in fiecare Divizie va primi un trofeu.

Deasemenea se mai acorda un Trofeu pentru cele mai multe medalii (adunand locul I cu II si III).

Cel mai prestigios trofeu, Sport for Life, se va acorda firmei care sprijina conceptul nostru inregistrand cel mai mare numar de participanti in competitie.

5. Sanctiuni

5.1 Penalizari

Se considera abateri si se sanctioneaza cu penalizarile prevazute urmatoarele:

• lovirile considerate intentionate sau datorita imprudentei in pilotaj

• nerespectarea oricarei reguli din regulament

• oprirea voluntara pe pista

• coborarea din kart sau scoaterea castii in timpul petrecut pe pista

Oricare din aceste abateri conduce la sanctionarea echipei in felul urmator:

• prima abatere penalizare 1 min

• a doua abatere penalizare 3 min

• a treia abatere penalizare 5 min

Scurtarea traseului se considera abatere majora si se sanctioneaza cu 5 min penalizare.

5.2 Contestatii

Contestatiile trebuie facute in scris, catre Organizatori, in primele 15 minute dupa terminarea competitiei, impreuna cu taxa de examinare a contestatiei de 100 RON. Contestatiile se rezolva de catre o echipa formata din 2 membrii ai comitetului de organizare si un reprezentant neutru. Deciziile se iau cu majoritate, si sunt definitive. Organizatorii pot impune sanctiuni unui jucator sau echipe, mergand pana la eliminarea din competitie, fara returnarea taxelor de participare.

6. Inregistrarea la Supercenter

Fiecare participant se prezinta PERSONAL la SuperCenter pentru a se inregistra, cu o poza tip pasaport. Aici va primi ecusonul oficial/legitimatia de participare la competitie.

Prezenta la locul de desfasurare a competitiei este necesara cu cel putin 45 de minute inainte de ora inceperii competitei, in vederea validarii participarii in zona oficialilor, pe baza ecusonului primit la SuperCenter.

 

Important!

Organizatorul isi rezerva dreptul de a respinge cererea de inscriere a unei companii in cadrul prezentei competitii, precum si de a aduce in orice moment completari si modificari prezentului regulament, inclusiv in ceea ce priveste formatul de desfsurare, acestea fiind menite a conduce la buna desfasurare a competitiei. Orice modificare ulterioara publicarii prezentului regulament va fi adusa, in cel mai scurt timp, la cunostinta participantilor.

Organizatorii isi rezeva dreptul de a anula probele sportive la care nu sunt inscrisi destui participanti pentru a programa meciuri de departajare, sau sa ii aloce pe participanti intr-o alta categorie.

Alegand sa participe la competitiile din cadrul Corporate Games, participantii isi asuma intreaga raspundere pentru starea lor de sanatate. Prin prezentul regulament, Organizatorii aduc la cunostinta jucatorilor inscrisi necesitatea efectuarii de catre acestia a unui control medical periodic si a unuia inainte de a participa competitie, riscul neefectuarii acestor controale medicale revenindu-le in totalitate jucatorilor. Prin inscrierea la Corporate Games, jucatorii inteleg pe deplin riscurile practicarii sportului, printre care se numara si accidentarile grave si alte posibile efecte negative asupra starii de sanatate. Jucatorii consimt, prin inscrierea lor, ca, in cazul unui eveniment nedorit aparut in timpul disputarii unui probe din cadrul competitiei sa nu formuleze nicio pretentie sau plangere impotriva organizatorului competitiei.

Inscrierea in Corporate Games si participarea unui jucator la oricare dintre competitiile desfasurate sub licenta acestei olimpiade presupun angajamentul implicit al participantului de a accepta si respecta prezentul regulament,

Prin inscrierea in sistemul Corporate Games , se considera ca participantii sunt implicit de acord:

- sa cedeze SPORT AWARD toate drepturile asupra imaginii (singur(a) si/sau in grup), statica sau in miscare, din perioada desfasurarii evenimentului;

- sa recunoasca dreptul SPORT AWARD de a inregistra si utiliza datele personale (nume, date biografice, date de contact, infatisare, voce si performanta), prin intermediul oricarui suport media (inclusiv audio, foto si video), in scopul prezentarii si prelucrarii rezultatelor, al promovarii Corporate Games si al oricaror evenimente desfasurate in legatura cu acest sistem;

- sa nu aiba niciun fel de pretentie materiala sau de orice alta natura impotriva SPORT AWARD, in legatura cu exercitarea de catre acestea a drepturilor indicate mai sus.

 


Conectați-vă cu noi